presscom

drukuj

Kariera

Chcąc zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług, szczególną wagę przywiązujemy do profesjonalnego, wykwalifikowanego zespołu.

Jesteśmy firmą, która traktuje każdego pracownika indywidualnie. Staramy się połączyć możliwości i zainteresowania pracowników z potrzebami firmy.

Poszukujemy osób, które mają doświadczenie w branży wydawniczej oraz szkoleniowej lub chcą takie zdobyć. Ze względu na specyfikę firmy jesteśmy stale otwarci na oferty osób zajmujących się pracą redaktorską lub sprzedażową.

 

 

W związku ze stałym dynamicznym rozwojem poszukujemy osób na stanowiska:

Młodszy Specjalista ds. Weryfikacji Danych

Internet nie ma przed Tobą granic – zawsze znajdujesz w nim, to czego szukasz?
Cechuje Cię dokładność, cierpliwość i analityczny zmysł?
Wiesz, że MS Excel ma więcej funkcji niż kalkulator?

TAK? – czekamy właśnie na Ciebie!

Na czym polega praca?

  • modyfikujesz istniejące oraz wprowadzasz nowe dane dotyczące Naszych Klientów
  • pozyskujesz informacje o potencjalnych Klientach z różnych dostępnych źródeł
  • analizujesz i weryfikujesz informacje zawarte w bazie danych

 Czego oczekujemy:

  • biegłej obsługi komputera
  • znajomości pakietu MS Office
  • łatwości poruszania się w internecie
  • dokładności i dobrej organizacji pracy
  • zaangażowania i inicjatywy

 A co oferujemy:

  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 - 16:00
  • wynagrodzenie adekwatne do realizowanych zadań
  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • pracę w młodym zespole, w firmie o stabilnej pozycji na rynku

Etapy rekrutacji:

Kilkuetapowa rekrutacja na stanowisko rozpoczyna się od:

  • analizy nadesłanych dokumentów aplikacyjnych
  • wybrani kandydaci otrzymają do rozwiązania case
  • osoby wybrane w trakcie dwóch poprzednich etapów rekrutacji - zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną
 

aplikuj

Młodsza Księgowa/Młodszy Księgowy - pół etatu

Praca w niepełnym wymiarze godzin  – istnieje możliwość dopasowania czasu pracy do potrzeb kandydata, od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16.00.

Zakres obowiązków:

  • fakturowanie
  • windykacja należności zgodnie z opracowanymi procedurami
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
  • kontrola rozrachunków
  • zapewnienie należytego przechowywania dokumentów
  • wykonywanie innych prac zleconych przez główną księgową

 

Wymagania:

  • biegłość w obsłudze komputera (dobra znajomość pakietu MS Office)
  • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • dokładność i dobra organizacja pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • wysokie poczucie odpowiedzialności za podejmowane zadania
  • znajomość Comarch ERP Optima (dawniej CDN Optima) mile widziana
  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
Oferujemy:
  • pracę od poniedziałku do piątku w wymiarze ½ etatu
  • elastyczne godziny pracy
  • pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • pracę w młodym zespole i w miłej atmosferze
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań
  • duże możliwości rozwoju, udział w szkoleniach
 
 

 

aplikuj

Doradca Klienta Biznesowego - Key Account Manager

Poznawanie nowych ludzi to Twoja specjalność?
Uwielbiasz rozmawiać i masz dar przekonywania?
Lubisz podróżować?

Do Twoich zadań będzie należało:

  • uczestnictwo w spotkaniach biznesowych i wydarzeniach branżowych w całej Polsce
  • dopasowywanie oferty do potrzeb klientów oraz poszukiwanie nowych form współpracy 
  • pozyskiwanie budżetów przeznaczonych na działania marketingowe 
  • ustalanie warunków współpracy z partnerami biznesowymi
  • nawiązywanie relacji biznesowych z potencjalnymi klientami
  • współpraca z innymi działami w zakresie realizacji zobowiązań wobec partnerów

Oczekujemy:

  • determinacji w działaniu przy jednoczesnym pozytywnym nastawieniu
  • doświadczenia w prowadzeniu negocjacji handlowych
  • minimum licencjackiego wykształcenia
  • wysokiej kultury osobistej i obycia w towarzystwie
  • poczucia odpowiedzialności za kontakt z powierzonymi partnerami biznesowymi
  • dyspozycyjności ze względu na dość częste wyjazdy
  • sumienności w realizacji powierzonych działań
  • prawa jazdy kat. B
  • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego

Oferujemy:

  • najprawdopodobniej najciekawszą pracę w sprzedaży we Wrocławiu
  • umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
  • biurko w elegancko urządzonej przestrzeni oraz inne niezbędne narzędzia pracy
  • przyjazną atmosferę, duże możliwości rozwoju i realizacji ambicji zawodowych 

 

 

 

aplikuj

Specjalista ds. Obsługi Szkoleń

Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • obsługę szkoleń i konferencji na terenie całej Polski
  • prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą szkoleń
  • godne reprezentowanie firmy na zewnątrz

Wymagania:

  • prawo jazdy kat. B poparte doświadczeniem w prowadzeniu samochodu – warunek konieczny
  • dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych
  • wykształcenie minimum średnie lub w trakcie studiów
  • umiejętności organizacyjne
  • miła aparycja, kultura biznesowa
  • komunikatywność, operatywność
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność w wykonywanych obowiązkach
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • ciekawą pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku
  • zatrudnienie w młodym, kreatywnym zespole
  • duże możliwości rozwoju
  • niezbędne narzędzia pracy
  • możliwość pozyskania nowych umiejętności i wiedzy

aplikuj

Pracownik Działu Sprzedaży Szkoleń

Zakres obowiązków:

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami (sektor administracji publicznej)
  • nawiązywanie partnerskich relacji z klientami
  • opieka posprzedażowa
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy

Oczekujemy:

  • łatwości wypowiadania się i nawiązywania kontaktów
  • samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku 

Oferujemy:

  • stałą pracę
  • pełne szkolenie wdrożeniowe
  • niepowtarzalną i przyjazną atmosferę
  • średnie wynagrodzenie na poziomie 2700 zł netto
  • stałe godziny pracy (07:30-15:30) od poniedziałku do piątku
  • dogodną lokalizację - tuż przy C.H. Renoma
  • udział w wyjazdach integracyjnych

 

aplikuj

Grafik Kreatywny

 

Masz głowę pełną pomysłów i ciekawe portfolio?
InDesign, Illustrator i Photoshop nie mają przed Tobą tajemnic?
Przygotowywanie materiałów do druku to dla Ciebie pestka?
Szukasz kreatywnego, ale stabilnego miejsca pracy?

Dołącz do naszego zespołu!

 

Będziesz odpowiedzialna/y za:

  • tworzenie koncepcji oraz projektowanie różnorodnych materiałów reklamowych
  • projektowanie okładek czasopism i książek
  • projektowanie na potrzeby internetu (grafiki na Facebooka, newslettery, banery)
  • przygotowywanie materiałów do druku
Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie poparte ciekawym portfolio
  • bardzo dobra znajomość Adobe Photoshop, Illustrator, Acrobat, InDesign
  • duża kreatywność, zmysł plastyczny i estetyczny
  • profesjonalne podejście do powierzonych projektów
  • dokładność i dobra organizacja pracy
  • umiejętność wydajnej pracy pod presją czasu
Dodatkowo ucieszy nas:
  • umiejętność lub chęć nauki modelowania 3D, a także montażu filmów (Cinema 4D, Premiere, After Effects)
  • zapał do rozwoju własnych umiejętności
  • zaraźliwy entuzjazm
Oferujemy, w zależności od preferencji, umowę o pracę lub inną formę zatrudnienia.
 
 

aplikuj

Redaktor / Sekretarz Redakcji


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • redagowanie i adiustowanie tekstów przeznaczonych do publikacji w czasopismach branżowych
  • ścisła współpraca z redaktorem naczelnym przy planowaniu i tworzeniu czasopisma
  • kontakty z autorami artykułów
  • dbanie o właściwy przepływ informacji i materiałów redakcyjnych pomiędzy redaktorami, korektą i działem DTP
  • czynne uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych wydarzeniach branżowych związanych z czasopismami (konferencje, fora, szkolenia) w charakterze uczestnika, prowadzącego, moderatora
  • współtworzenie profilu Facebook

Wymagania:

  • doświadczenie w redagowaniu i pisaniu tekstów (lekkie pióro)
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (edytorstwo, filologia, dziennikarstwo)
  • bardzo dobra znajomość zasad poprawnej polszczyzny
  • znajomość mediów społecznościowych
  • zdolności organizacyjne i terminowość
  • umiejętność pracy samodzielnej i zespołowej
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w redagowaniu tekstów z zakresu np.: administracji publicznej, finansów publicznych, rachunkowości, prawa, nowych technologii

Oferujemy:

  • ciekawą pracę (również) przy nowych projektach wydawniczych
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • przyjazną atmosferę pracy i duże możliwości rozwoju
  • możliwość pozyskania nowych umiejętności i wiedzy

aplikuj

design by VENTI